Tisdag

 
tänkte svara på en fråga som lyder "Hejsan! Jag funderar på om jag ska köpa protein pulver också, är det bra och hur tycker au att dom där två fungerar? :) vad kör du för mag övningar?"
 
ja jag tycker det är braaaa. jag använder det mest efter träning när jag kommer hem och upptäcker att ingen har fixat mat åt mig... då dricker jag en shake och behöver inte oroa mig över att kroppen inte får i sig protein i tid. annars om jag exempelvis vet att jag kommer äta mat dirrmode efter att jag tränat brukar jag inte dricka protein.
ibland dricker jag det även till frukosten för att bli extra mätt osv osv. man kan göra lite hur man vill faktiskt! så himla bra. dessutom är det verkligen GOTT. 
 
vill även påpeka att om man inte tränar styrka behöver man typ inte extra proteintillskott. då räcker det med vanlig föda. 
 
fråga två: jag tränar inte mage MEN jag lovar att om det händer skall jag lägga ut övningarna. ibland kör jag dock plankan eller värmer upp med situps på pilatesboll istället för att till exempel springa på löpbandet. 
 
vet inte känns som jag upprepar inlägg jag skrivit förr men man måste ju faktiskt svara när ni frågar saker!!! fråga mer. nu ska jag handla mat med mamma. 

Kommentarer :

#1: thilda

Åhh tack för svaret! Hade missat att du hade svarat innan, men vad tycker du är skojigast, fotboll eller gym? Det är två helt olika saker och tränar olika delar i kroppen!

skriven
#2: Lydia

Svarar här den här gången! Alltså ibland är fotboll roligast och ibland tvärtom. Men man kanske kan säga att jag älskar båda! Och på grund av att jag gymmar blir jag starkare på fotbollsplanen. Så att det är en asabra kombination:)

skriven

Kommentera inlägget här :