Gråter

 
Tänker såhär: antingen skiter jag i att blogga för evigt eftersom den här bloggen numer liknar vet inte men det är så himla rörigt och det finns liksom ingen röd tråd i den osv... ELLER så låter jag den här bläbloggen finnas kvar som ett minne samt att jag startar upp en heeeelt ny och "spännande" bättre uppdaterad blogg som handlar om någonting. 
 
Frågan är ju om det ens är nån som kommer läsa den då och om jag ens kommer orka skriva nåt. Läser inte ens nån blogg typ längre? 
 
Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh kan inte bestämma miggggg. Hjälp. 

Kommentarer :

#1: thilda

så fort ett inlägg kommer upp här så läser jag dirket! älskar dina bilder, träningen, maten och ja vardagen som du delar med dig om, så jag tycker vilken du ska fortsätta! så stor inspiration!!!

skriven

Kommentera inlägget här :