Onsdaaaag

Vad bra det går för mig det här. 
 
Annars? Påsken är slut och man kan andas på jobbet igen. Jag var i Danmark förra veckan med laget. Vi tränade, åt och sov. Typ. Välbehövligt och riktigt kul faktiskt. Dock bodde vi i ett aa gettoplace. Klotter och skit. Gråa byggnader och mystiska männikor. En gång när vi skulle köpa kaffe råkade vi gå in en alldeles för skum matbutik. Det hängde för tusan en upp och nedvänd slaktad gris bredvid kexen. Köpte absolut ingenting där. 
 
Kom hem förra lördagen och dagen därpå gick jag till gymmet för första gången på en vecka. Kändes som jag aldrig nuddat en vikt förr. Trodde jag skulle briljera efter så mycket vila men nahe. 
 
Juste sen hade vi divisiontvåseriepremiär i förrgår. Vann med 3-0. Kändes fantastiskt. 
 
Dagens planer är att överleva. Pollen har börjat och det är en ständig kamp. 
 
 

Kommentera inlägget här :