Eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om:

Min idrottsbakgrund: Började med fotboll när jag var typ 13. Hållit på med dans. Idag är det fortfarande som ni kanske har förstått fotboll och gymträning

I mina öron när jag tränar: Ganska ofta house

I min träningsväska: Duschar alltid hemma

Favoritmuskel: Rumpan såklaaaaaaart

Mål med träningen: Oj. Jag vet inte. Jag har inga just nu eller inte något specifikt mål i alla fall. Men om jag ska säga nåt så vill jag kunna utföra muscle ups!  

Favoritövning: Marklyft 

Favoritmat: Mammas mat 

Mina inspirationskällor (inom träning och hälsa): Suzanne Svanevik 

Favoritkonditionsträning: Fotboll

Favoritmellis: Fika<3 

Då tränar jag allra helst: På eftermiddagen när jag fått i mig frukost lunch och kanske något mer

Mitt bästa kosttips: Jag är SÄMST på detta. Träningen är det lätta för mig. Det är hemma i soffan jag visar mitt rätta jag. Jag älskar allt som inte är bra för kroppen så jag vet inte vad jag ska svara. Men något jag kan och förespråkar är att alltid äta en ordentlig frukost

Favoritlivsmedel: Jordnötssmör 

Mitt motto: Bry dig inte om vad andra tycker 

En fredagskväll unnar jag mig gärna: En jättegodisskål 

Hälsa för mig: Så länge man gör det för sig själv och ingen annan och så länge man mår bra av det kan ingenting gå fel

Min favoritfrukost: Gröt jordnötssmör celsius 

Så sover jag: 
På senaste tiden har jag märkt att jag ofta vaknar och ligger på rygg som en gamling

Detta klarar jag mig inte utan: Alla mina nära och kära oj så fint 

Finns det någon träningsform som du är nyfiken på att testa?: JA! Crossfit, tyngdlyftning och volleyboll! Jag är bra på volleyboll

Detta tränar jag allra helst i: Allt som är tight. Tycker om gråa träningstights och svarta tshirtar

Glöm inte att: Uppskatta allt du har skulle jag skrivit om detta inte var en träningsrelaterad lista. Så jag säger väl såhär: Vill du något måste du kämpa för det. Taco hej.

Kommentarer :

#1: Emma

Hej Vilken härlig blogg och fin!

Klicka gärna in hos mig
/emma

skriven

Kommentera inlägget här :