Fredag

Det är min stängningshelg men det känns helt okej. Det är till och med lite mys att stänga och speciellt när man får göra det med Jossan. Sen har vi ju ny kaffemaskin som man kan gå och snylta av när man vill. Vaniljlatte<3<3
 
Mina tankar idag är annars att jag är väldigt glad över att jag körde ben igår. Det går i perioder det där med kärlek och hat till benpass. Just nu är det mer hat än kärlek. Det är för att ben innebär tyngsta och längsta passet i veckan och är man inte mentalt redo för det går det oftast åt skogen. 
 
Eftersom jag tränar fotboll så blir det lite att gymmet får lida vissa perioder. Jag vill till exempel inte köra världens benpass dagen innan en träning och skulle absolut aldrig göra det dagen innan match. Skitsvårt att pussla ihop det eftersom jag har fotboll både måndag onsdag och snart match varje helg eftersom serien börjar. Nu vet jag inte vart jag är påväg med det här inlägget. 
 
DET VAR i alla fall skönt att få det gjort igår. Ha en bra fredag. 
 

Kommentera inlägget här :