Tisdag

 
Njuter av livet. Kom ihåg det kära du att göra det. Det är så mycket hets i världen. Det är så mycket du måste va på ett visst sätt. Och det är så många som påminner om att slappna av så någon kanske tycker att det jag just sa är old school men jag skriver det faktiskt mest för att påminna mig själv. Jag är dålig på att slappna av bara va och inte ha några måsten. Och det är något som jag vill arbeta bort. Jag behöver inte vara perfekt. Jag behöver inte träna varje vecka. Jag får göra ingenting två dagar i rad. Det är okej att inte orka göra nåt efter jobbet. Jag får äta två kanelbullar till frukost på en tisdag. Gjorde nyss det. 
 
Jag känner liksom att jag vill komma in i ett typ mode där jag är nöjd med ALLT. Inte känna att jag hela tiden måste förbättra något fysiskt eller psykiskt. Så det tänker jag börja med förstår ni. Vis och klok och djup? 
 
Därför försöker jag nu att inte känna ångest över att det är sjukt med sol ute och att jag jobbar hela dagen. SVÅRT! STAY STRONGGG är ledig ikväll i alla fall. All kisses to you. 

Kommentera inlägget här :