Måndag

 
ett par läsare som fortfarande hänger kvar här på min odugliga ouppdaterade blogg föreslog att "skriv lite om vad du gör på gymmet"
jaaaaa det kan jag väl fastän det känns som om jag redan gjort det. 
 
får faktiskt såna frågor rätt ofta. alltså som "vad gör du egentligen? springer du bara?" svaret är nej jag springer kanske 1 procent av tiden jag hänger på gymmet och lyfter saker resterande tiden. jag har ett schema för varje muskelgrupp som jag på nåt sätt har kommit på själv. jag försöker träna ben, rygg, armar, axlar varje vecka. dock typ aldrig på samma dagar alltså jag tränar inte alltid ben på exempelvis måndagar. det varierar.
mitt favoritpass är rygg.
ett träningspass brukar hålla på i 60-90 minuter inklusive uppvärmning.
jag tränar aldrig om jag känner att min kropp behöver vila. vila är väldigt viktigt har jag kommit på. kan ta Cypern som exempel när jag kom hem därifrån och gjorde mitt första träningspass på åtta dagar hade jag blivit starkare.
 
eeee jag vet inte vad jag ska skriva mer. det är ju bättre om ni frågar om sånt ni vill veta. 
 
annars hänger jag nu med mamma i solen och tror jag ska göra det ända tills det är jobb. StÄnGnInGsVeCkA. 

Kommentera inlägget här :