Torsdag

 
tre från i söndags. 
 
jag är riktigt arg över att det är snö ute. har man en tuff morgon blir den dubbelt så tuff när man inser att man måste skrapa bilen utan vantar i en kvart först innan man kan åka iväg. och när man slutligen startat bilen och kört iväg inser man även att det kommer massa imma på alla rutor. åker man då med bilen mot solljuset ser man absolut noll vilket kan bidra till allvarlig olycka. 
 
det här är min sista lediga dag för veckan. Linn vill åka och simma men jag vet inte om jag gillar det längre. det känns som det är jättetråkigt. igår hade de glömt att skotta fotbollsplanen också så träningen blev inställd. vill ni veta min frukost idag? gröt på 2 dl havregryn, tre dl mjölk, jordnötssmör, en halv banan, tre hemmagjorda frallor som mamma bakade igår och massa kaffe. äter du buffé till frukost idag frågade pappa. man blir aldrig mätt på morgonen. 

Kommentera inlägget här :