Tisdag

 
ursäkta alla matbilder. kände mig bara så töntig helt plötsligt när jag skulle ta en bild på mig själv förut. 
 
sitter annars här mätt och glad. köpte ju hem jordnötssmör för någon vecka sedan och då kom mamma på att hon också ville göra det. fast ett onyttigt som, tänker inte ljuga, självklart är liiite godare. skrev ett sms till henne nyss att jag hade ätit upp hela burken på sked och att hon INTE fick köpa en ny. det är typiskt ett sånt där livsmedel som man kan gå och äta av hela tiden. 
 
hejdå. 

Kommentarer :

#1: Anonym

Kan inte du tipsa om olika bloggar du läser, som du tycker är bra? :)

skriven
#2: Lydia

Här är i princip de jag läser utöver mina vänners: tuvamalmo.blogg.se
Squats.shapemeup.se
Fannystaaf.se
Idawarg.chic.se
Mollyrustas.se
Kajsasven.se
Eebsworth.myshowroom.se

skriven

Kommentera inlägget här :