Mycket knäppt inlägg

 
äter frukost. älskar frukost. jag förstår inte hur man inte kan äta frukost eller hur en del klarar sig på en typ macka. men vi är ju alla olika. 
 
kanske har sagt detta tidigare men visst har man såna där drömmar som man kan drömma flera gånger? de kan antingen vara jätteroliga eller så vill man bara vakna. inatt hade jag en sån. vet inte hur många gånger jag har drömt den här mardrömmen: 
 
jag, min familj, Julia, Jouline plus några random som jag aldrig känner igen är ALLTID med. vi är i ett stort hus med tusen gömställen korridorer våningar och det är alltid mörkt. i huset finns en varg varulv hårig djurliknande människa, typ. den är mer än två meter lång och ser som sagt ut som ett djur och en människa på samma gång. kan inte riktigt beskriva den.
 
allting går ut på att inte försöka bli dödad av det här monstret, som självklart är övernaturligt snabb och ser allt man gör eller var man är. själv vet man aldrig var den håller hus. en av de där människorna som jag inte känner
dör ALLTID och efter att det har hänt springer ALLTID jag och Jouline och gömmer/klämmer in oss i en stor hög av... ärtpåsar typ? fast tio gånger så stora som sådana man lekte med på idrotten när man gick på mellanstadiet. vet inte om sådana har ett namn. 
 
i slutet ser man min familj lyckas springa ut ur huset och efter dem springer den äckliga vargen och jag vet aldrig om de klarar sig. jag lyckas också springa ut fast åt andra hållet och i någons trädgård bland massa buskar träffar jag sedan ALLTID Emma som inte ens har varit med tidigare. hon är också livrädd. sen kommer jag aldrig ihåg mera och det här låter ju så himla lame men ASSÅ DET ÄR SÅ LÄSKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HATAR den här drömmen!!!!!!!!!!!!!! man är jättelänge i det där huset och bara gömmer sig och springer utan att komma någonstans och alla ba dör och fyf*n. jag får svära åt det här. och jag har liksom drömt detta så många gånger att när jag ÄR i drömmen vet jag vad som ska hända innan det ens har hänt och det är ju jättejobbigt. 
 
påtal om frukost... srry för det här inlägget XD 

Kommentera inlägget här :