Lördag

 
en läsare ville att jag skulle skriva lite om proteinet jag använder. vad man kan blanda det med osv. 
 
är lite ny inom det här området och har än så länge bara testat jordgubb vit choklad och choklad hasselnöt. från fitnessguru.se
 
har både testat att ha det i gröten och i en smoothie en gång. tyckte det var sådär i gröten faktiskt, men gott i smoothien. kan man skriva så ens. 
 
då blandade jag två dl mjölk med en skopa protein. mixade i en banan, vaniljsocker, bär, jordnötssmör och lite kvarg för att få den tjockare.
 
mer erfarenhet har jag inte än så jag får nog återkomma om detta hehehehehe. 
 
har jobbat idag annars. fick en leverans för 57 000 ni kan ju tänka er hur mycket pommes och kött och allt som skulle in i frysen. träningspass. 
 
vill gymma men jag har inga hörlurar eftersom de blev stulna på hotellet i Stockholm. tror ni jag är sur eller tror ni jag är sur. de kostade 500. 

Kommentera inlägget här :