Hemma

 
måndag tisdag onsdag:
 
FIKA, föreläsningar, läsk, oboy, nya vänner, gå upp fem, hotellfrukost, skratt, insikt, helt slut. 
 
mest sånt har jag haft för mig. för det första har jag nog haft mina tre mest ohälsosamma dagar hittills i livet. alltså fysiskt. ätit socker minst varje timma, proppat hotellfrukost, god mat och sånt. suttit väldigt mycket still. inte van vid det och jag har blivit jättetrött av att bara inte röra på mig. fattar inte hur jag klarade av att sitta så mycket när jag gick i skolan? varje kväll när jag kom hem till hotellrummet kändes det som om jag sprungit 10 mil när jag egentligen bara hade koncentrerat mig och degat på en trästol i åtta timmar. 
 
dock har jag haft det kul. alla Maxmänniskor var jättefina och på nåt sätt kändes det lite sorgligt att skiljas när vi precis hade börjat lära känna varandra. 
 
kan inte berätta mer nu då jag börjar jobba elva. kanske avslöjar jag mer senare eller så glömmer jag att göra det. var i vilket fall skönt att träffa Anton igår och äta gröt och jordnötssmör idag. 

Kommentera inlägget här :