Torsdag

 
Fick lite frågor för några dagar sedan typ visa mer träningsresultat och hur jag lägger upp ett pass.
 
Jag är så dålig. När jag inte vet vad jag ska skriva vill jag att ni frågar saker och när ni väl frågar vet jag inte hur jag ska svara. 
 
I alla fall. Hur jag lägger upp det: få övningar, många repetitioner. Menar nu inte lätta vikter utan så tungt jag kan så många gånger jag orkar. Ett pass (känner mig jättetöntig!!) innehåller 4-8 övningar. Brukar ligga runt 5-6. Förut tänkte jag att jag var tvungen att ha så många övningar som möjligt i samma träningspass men har kommit på att det inte är effektivt. Man får liksom aldrig "kontakt" eller tar ut sig ordentligt om man går från övning till övning hela tiden. 
 
Jappppp. Nationaldagen idag. Betyder alltid att min mosters café öppnar. Ska vara där och servera fika skön omväxling från Max. 

Kommentera inlägget här :