Allt möjligt

 
Jag har aldrig varit så kass på att blogga som de senaste två månaderna. Om jag tänker efter lite så fick jag typ ångest förr om jag inte publicerade nåt på en dag? Har blivit en helt annan person förstår ni. Jag är så OMOTIVERAD. Det finns inte en enda grej att skriva om så känns det och att stå och ta kort på dagens outfit går aldrig heller för det enda jag har på mig är fula kläder eller träningskläder. Det är till och med roligare att köpa träningskläder än vanliga kläder. Jag älskar träningstights. Jag önskar det var tillåtet att gå ut i såna. 
 
Jag skulle ju kunna skriva vad jag gör i livet just nu när jag ändå håller på. Idag är min enda lediga dag denna vecka och min plan var därför att åka till någon stad där det finns fler affärer än konsum och köpa något fint tills midsommar. Men motorn i min bil började brinna. 
Så jag får klä mig i träningstights imorn i alla fall. Typ. 
 
Annars jaa träningen har legat lite åt sidan ett par veckor men det har behövts och nu känns det extremt bra faktiskt. Orkar så mycket. Svettas ihjäl alla pass jag kör och tar ut mig så mycket jag kan istället för att göra det jag ska så fort som möjligt för att få komma hem. För ett år sedan var det nog ingen som hade gissat på att gymmet skulle bli mitt andra hem. Har gått från att vara ganska finlämmad till att vilja bli större och få muskler. Känner mig så töntig när jag säger det men jag brinner verkligen för det...?! Faktiskt funderat lite på att utbilda mig till personlig tränare. Drömjobb. 
 
Aaaajaaaaa. Tänkte att jag skulle gå och kränga en glass eller en saftig bakelse på min mosters café. Det är jag värd och du med. 

Kommentarer :

#1: Mathilda

Såååååå snygg kropp kompis!!

skriven

Kommentera inlägget här :