Lördag

 
visst gillar vi dagar som slutar bra trots att de kanske var ett helvete från början. 
 
okej inte riktigt så var det väl men jag vaknade i alla fall hemma här med Anton kl 07 i morse och allt jag ville var att ligga kvar där hos honom. alltid nykär på morgonen asså. tvingade mig själv att koka gröt och åt den sen med stänga ögon typ. självklart skulle det va minus hundra ute med. kom till Max i tid och när jag hade börjat göra de första salladerna kände jag mig sådär trött ni vet att det strålar konstig smärta i ögonen och huvudet. och jag frös och ville hem och a hade bara en dålig morgon som jag inte borde klaga över egentligen. 
 
men sen fick vi cupcakes av Jossan som jag ska se till startar ett eget bageri. så omänskligt duktig?! fattar inte. då blev jag mer glad. dagen gick rätt snabbt sen ändå och nu vet jag egentligen inte vad jag ska skriva. allt blev bra i alle faaaall. skjutsade hem Linn och garvade för högt i bilen. kom hem och åt MASSOOOOR är ju biff. därför åkte jag och tränade med Joulinekusin sen också. pigg helt plötsligt. ska till Anton nu och tror det blir skräckfilm och standardtilltugg. rätt tråkigt inlägg det här hej hej. 
 

Kommentera inlägget här :