Oldies and some thoughts

 
vill inget hellre än att värmen och ljuset ska komma så jag kan fota ute med min nya kamera. dessa bilder känns plötsligt dåliga i kvaliteten om man jämför vad min nya kamera har att erbjuda. 
 
har lite funderingar på att göra en ny blogg också som är lite mer inriktad på en eller kanske två saker. ex träning eftersom styrketräning har blivit ett ganska stort intresse för mig de senaste månaderna och jag tycker faktiskt själv att jag har utvecklats väldigt mycket. det ser jag även när jag tittar på gamla bilder. jag är större och starkare men jag gillar det. detta är ingenting jag har delat med mig av (typ) i den här bloggen, men jag känner att jag SJÄLV kanske skulle bli mer inspirerad och ha mer vilja att blogga om jag fick skriva om någonting jag tycker om. för nu känns den här sidan mest alltid som "hej idag har jag gjort det hejdå".
 
Å ANDRA SIDAN tvekar jag lite eftersom jag inte är någon direkt träningsnarkoman som kan allt eller mycket om sånt där så får väl se. men det har ju blivit ett SJUKT stort ämne det här året och att ha en egen träningsblogg kanske skulle peppa mig ännu mer att fortsätta. 
 
nämn gärna din åsikt.

Kommentarer :

#1: Anonym

JAAAA. Behöver inspiration:)

skriven
#2: Kaffehörnan

Vad fin pose

skriven
#3: j u l i a

guuud vad du är fin!
SV; Naaw nämen åh tack! :D

skriven
#4: j u l i a

SV; Yes! Jag har en Nikon D3000 sedan januari 2010 typ :)

skriven
#5: Filippa

Superfina bilder!
sv: Det var så lite så! Tack så hemskt mycket! Kram på dig!

skriven
#6: Av: Anna Adam - Hobbyfotograf

Super fin design och bilder är också otroligt fina!

skriven
#7: Felicia - In Melbourne, Australia

kan aldrig fa nog av traningsbloggar, sa go for it! :)

skriven
#8: Mikaela

- Okej! Du kan läsa mer och anmäla dig här http://vardagarna.blogg.se/2013/february/dagens-blogg.html

Ja, en träningsblogg skulle vara kul! ;)

skriven

Kommentera inlägget här :