Long time no see

 
igår runt 23.00: 
 
Jossan: NU ÄR HELGEN SLUT!!!! :D:D:D 
 
så olika det kan va. när ni alla förmodligen låg i sängen med söndagsångest satt jag i bilen hem sjungandes och glad. jobbhelg avverkad betyder ledig helg den här veckan. ska shoppa byxor och en stor väska. 
 
fattar ni hur skönt det är att vakna och känna att jag inte måste plugga i den där pärmen. eller jag pluggade typ aldrig i pärmen när jag hade den heller men den var ändå där och gav mig onda ögat. den låg i mina skor och klämde varje dag typ. men nu är det bara göra vad jag vill varje dag och det är så HIMLA. SKÖNT. jag råder verkligen er studenter att ta en eller ett par sådana här år efter ni slutat skolan. det är sjukt värt att bara jobba och tjäna lite pengar. paus från böcker och ligga i soffan utan att ha ångest över att man inte pluggar fastän man kanske borde. fundera över vad man vill göra i framtiden och bara vara. nu säger jag inte att man absolut inte ska plugga vidare för en del av er kanske exakt vet vad ni vill i era liv osv. JAJA.

Kommentera inlägget här :