Japp

 
haft en liten mystisk paus härifrån i några dagar. under tiden har jag väl typ hunnit shoppa upp min lön lite, tränat, träffat Linn brunaste Lundqvist, jobbat, kramats. 
 
sen har jag bokat resa till Cypern också. 21-28 april. 
 
har inte så mycket mer att avslöja. hade för övrigt på riktigt, universums och all existens jobbigaste stängning igår. typ. antingen var det så på riktigt eller så var det nästan så på riktigt bara att jag hade en asdålig dag också. 
??? 
 
det kom folk varenda minut. ALLA skulle äta Max igår mitt i veckan när endast jag och en annan människa jobbade. två stycken kan inte ge mat åt 150 personer under tre minuter. vilket såklart resulterade i ett par (hundra) halvsura gäster. FU. 
 
värsta var när det kom en typ hockeybuss tjugo minuter innan vi skulle låsa dörrarna. 22.30 på kvällen då man redan var stendöd och illamående av yrsel törst och hunger. gick omkring där och visade inte en smula av mitt annars märkbara försäljningsleende. 
 
kille: är vi jobbiga som kommer och äter?
jag: aa lite 
 
så mycket brydde jag mig. hoppas på en bättre kväll idag. kan man säga så?

Kommentera inlägget här :