Det var mig allt en konstig dag det här

 
för det första var det absolut inte så kul att gå upp klockan åtta för att åka till sjukhuset när jag jobbat till 01 hela veckan och typ inte sovit alls. skulle kolla min "astma". i och för sig på tiden. har väntat sen i maj typ? 
 
fick blåsa sex gånger i nån grej sen blåsa sex gånger till i en annan grej. kände mig löjlig när jag satt där med en klänypa för näsan samt ett stort rör i munnen och pressade ut luft medan doktorn sa "oså andas du ut lååångsaaamt". 
aja. det som egentligen var obehagligt var att jag helt plötsligt där i stolen fick stört skakiga händer? kände mig som hundra år. 
 
"brukar du vara skakig i händerna?" frågade doktorn. och det brukar jag ju inte. sen kom jag på att jag inte har sovit på hela veckan och att jag inte hade ätit frukost än. 
 
väl hemma åt jag gröt gjort på 2 dl havregryn en dl vatten 3 dl mjölk samt en dubbelmacka med massa grejs. beastmodemat. lite mer stabil nu. men asså, undrar om en kropp klarar av att jobba såhär? har liksom tre dagar kvar.
 
typ fyra timmar innan jag ska åka. promenad?! sol och asfalt ju. 

Kommentera inlägget här :