Bla

 
är jag ensam om att känna att man glömmer bort att göra saker man kan? inte för att vara ego men det här är min blogg. jag har, enligt mig själv och andra, väldigt lätt för att lära mig saker om jag är tillräckligt intresserad av dem. både teoretiskt och praktiskt. vill jag kunna stå på händer i en minut lär jag mig säkert det. ett exempel skulle kunna vara att jag TYP kunde prata flytande franska för ett år sedan medan jag nu knappt kan formulera en mening. kanske inte så illa men. jag älskar älskar att sjunga och dansa men det känns som det var evigheter sedan jag gjorde det regelbundet. det enda jag har just nu är fotbollen, som jag faktiskt känner mycket motivation till att utvecklas i det här året. speciellt eftersom vi har gått upp en division. 
 
vet inte vad jag ville säga med det här egentligen men ibland känns det bara som att jag nöjer mig med min vardag. ibland när jag står där i köket på Max känner jag bara att jag vill så mycket mer mer mer än det här. egentligen vill jag inte söka nya jobb bara för att få nya erfarenheter eller prova på nåt annat. egentligen vill jag ha något eget. starta någonting. resa iväg och upptäcka bli upptäckt. ta seriösa sånglektioner och se vad jag kan bli. jag är livrädd för att stanna, nöja mig med ett ganska vanligt jobb. INTE för att det inte är jättebra eller rent ut av fantastiskt för det är det. det finns många som inte får några jobb alls. men AAAAA vet inte vadjagskaskriva. fick väl bara ett plötsligt utbrott eftersom jag nyss kollade top model och vill va som dem. 
 
kanske. 
 
eller så har jag rätt och borde nyttja mina gåvor jag fått av de högre krafterna. det första jag vill är att jag kusin Jouline och Julia L ska börja sjunga tillsammans igen för ni och jag vet att vi passar så himla bra tillsammans. 
sen vill jag kunna göra 10 chins också. 

Kommentarer :

#1: Felicia - In Melbourne, Australia

Tack sa mycket! Harlig bild :)

skriven
#2: Idaa

Youre not alone babe!! Tänkt detsamma.
Nöjer man sig öppnar man inga möjligheter alls..

skriven
#3: Julia

Jaaaaa det vill jag med

skriven

Kommentera inlägget här :