Celsius

 
vet vet vet att det blir mycket bilder och inlägg på träning nu för tiden, men det är ju det jag brinner för och det enda jag känner går att skriva om förutom hej idag har jag...
 
så att jag tänkte tipsa om celsius. alla har väl sett denna dryck på nån instagram skulle jag tro.
man blir så himla pigg?! jag svär alltså på att jag har nästan dubbelt så mycket energi när jag tränar om jag har druckit en celsius innan. man blir en duracellkanin. Anton my dear boyfriend drack en celsius innan vi skulle sova en gång och han låg vaken hela natten.
 
sen är ju detta extremt gott också, och sex studier har visat på att man bland annat får i sig det dagliga intaget av b-vitamin om man dricker en sån här burk. (haha påläst?)
 
gör så att ni går in på lisapt.se och läs hennes inlägg "varför dricker jag celsius" så kanske ni får en lite klarare bild av vad jag menar.
 
enda nackdelen är la att den är ganska dyr men aa. och den finns på Hemköp i Mjölby för er som bor där jag bor.

Kommentera inlägget här :