Tionde september:

inatt drömde jag att jag skulle få träffa alla som läser min blogg, och det var jättelustiga människor som typ Michaels mamma i min gamla klass. eller inte själva HON var lustig men varför följde hon mig liksom.
och massor var från Finspång.
kul va.
sen ringde jag Emma D också kommer jag ihåg för hon var inte med på bloggmötet. frågade ledsamt varför hon inte läste och fick svaret att jag har blivit så tråkig och aldrig uppdaterar.
javemvet denna dröm kanske är menat att vara ett wake up call. min blogg är ju jättetråkig?
 
aa har även ont i kroppen. samt vaknade rätt tidigt av samtal från min fina chef Josefina som undrade om jag kunde ta hennes pass idag.
 
L: jaaa men det kan jag göra!
J: ÅH TACK. då slipper min mamma ta hand om ett bajsbarn
 
hahaha. puss
 
 
 

Kommentarer :

#1: bitchkompis

Hahaha, bitchen bara.
Jag kollar din blogg JÄMT, det vet du. Men, jaaa, du måste uppdatera mer ;) haha

skriven

Kommentera inlägget här :