Jag är lite yr

ber om ursäkt för att jag inte skrivit här, men jag har varit så frustrerad över alla vägarbetare eller vad det är utanför mitt hus de två senaste mornarna.
får man borra med en motorsåg klockan halv åtta på morgonen? det undrar jag. trädet mitt emot mitt kök ska tydligen fällas. i morgon vaknar jag väl av att min vägg rasar in eftersom de kommer hugga av trädet åt fel håll också.
 
det är för övrigt väldigt tur att jag går in och kontrollerar mitt schema varje kväll...
 
i söndags efter matchen: skönt att va ledig i morgon nu ska jag glo på en film hela natten.
 
klockan 02.någonting såg jag att jag visst jobbade dagen efter. skulle börja nio dessutom. tidigt för mig.
 
igår efter träningen trodde jag ännu en gång att jag var ledig dagen efter allstå IDAG, men det är jag ju inte! varför kommer jag ihåg fel vill jag veta.
 

Kommentera inlägget här :