Vill mysa

 
farmor: vad ska du göra idag då Lydia? 
jag: jag ska träffa Anton tror jag 
farmor: jaha. den är inte så bra. Fantomen har aldrig riktigt varit min typ av film 
 
jag skulle nog aldrig få för mig att kolla Fantomen på min lediga dag. så det förklarade jag för farmor att jag INTE skulle göra. då svimmade hon lite av skratt när hon insåg att hon hade hört så fel. 
 
däremot! så har jag fett lust att se t.ex. dessa filmer: 
 
- Törnrosa
- Eva och Adam fjärde filmen 
- Skärgårdsdoktorn 
 
japp jag är ett barn idag wihu. 
 
kommer ni förresten ihåg hur läskig Törnrosafilmen är när hon är i det där slottet eller vad det är och plötsligt får se typ ett grönt "klot" som leder henne upp i en läskig trappa. hon ser ju helt psyko ut. 
 
okej det enda jag behövde göra var att söka på "sleeping beauty scary scene" så kom klippet fram. 
 

Kommentera inlägget här :