Lite tankar

 
börjar bli trött på att vakna upp till så grått väder
nya grannarna har SERIÖST lagt hundraelva läskiga stenfigurer i deras gräs nu!!! jag tycker det är obehagligt fast ändå kul. de klipper inte gräset heller, så jag har börjat att undra om de vill odla ett hem till alla statyer i form av typ en djungel. 
jag fyller år i morgon men det bryr jag mig inte så mycket om:) jag har börjat bli lite som mamma och tycker att man borde uppvakta varandra ALLA dagar om året och inte bara under särskilda högtider bara för att man "måste" 
dock funderar jag på att ha en fin tjejmiddag  
ibland undrar jag vad jag gjorde om dagarna när jag inte hade pojkvän 
 
jag måste byta design, MEN, nya blogg.se är ju cp? har nån därute testat att konstruera en egen design med nya redigerakodmallargrejen och lyckats? 
eller är det bara för mig som det dampar ex när jag trycker på uppåtpilen rullas man bara ner igen och DÖ VAD JOBBIGT JAG FINNER DETTA. 
 
för jag försökte faktiskt göra ny design igår... men allt bara sket dig. 
sig* 
 

Kommentera inlägget här :