Kväll

 
jag vet inte vad jag ska skriva nu egentligen. jag bara kände för att blogga helt enkelt! så kan det ju få va. 
 
mår väldigt bra just nu och har inte ångest över nåt. jag trivs med mitt jobb och min livsstil. längtar mest till fotbollen då jag inte trivs som en fisk i vattnet på ett gym. när jag ändå gled in på träning asså vad är grejen med alla dessa träningsmotivationstexter samt fitspobilder som typ överöser Instagram? man kan ju inte se ut sådär. jag gillar inte när det blir sådär extremt. 
 
jag dricker även mycket te nu för tiden. det sa till och med Julia idag. dock bara såna där vanliga smaker vilket är okej men inte KUL så ska åka till nån affär och köpa nåt bättre. sjunger lite oftare. har just ikväll ont i halsen så sväljer ungefär var femte sekund bara för att kolla om det har gått över nånting. blir lättad när jag skådar min bror sitta och plugga och ännu en gång påminns om hur skönt det ÄR med inga måsten.
 
jag måste bli bättre på: 
- äta riktig mat på kvällen och inte massa ljusa mackor 
- inte bli så sur på min mamma och pappa 
- inte bli så rastlös 
 
alltså sista punkten. jag kan inte vistas i mitt hem utan varierad sysselsättning i mer än kanske en kvart. ex nu eller nyss satte jag på en mycket spännande film. ändå. MEN, jag måste ändå göra regelbundna pauser och kanske gå och äta nåt eller läsa nån blogg innan jag ser vidare för man kan ju inte kolla på en hel film i sträck. 
tycker jag. 
men det kan man ju förstås. 
 
jag är livrädd för att inte göra nånting. min kusin Jouline kan från morgon till kväll gå omkring i pyamas kanske bara mellan kök och tvrum utan att det stör henne. 
jag skulle gå i depression av det.
 
godkväll. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :