Hej på er

 
än en gång sitter jag här med benen i kors och vet inte vad jag ska skriva. jag har mest töntat runt här hemma idag och blivit arg på mina linser som FORTFARANDE är suddiga mest hela tiden. 
jag blir heller aldrig bra på att sätta in dem och om jag någon morgon skulle lyckas göra det på första försöket är jag lycklig hela dagen sen. 
 
den här veckan ska jag jobba lite mysa massor och städa OM hela mitt rum. bland annat. ska få ett nytt skåp för mina kläder får inte plats i min garderob längre. jag är lite av en sån som inte slänger så mycket kläder när jag rensar för jag tänker att "den här kommer jag säkert ha användning för nån gång heheheee!" men det händer nog aldrig ändå.
 
sen ska jag väl fortsätta leta kameraladdare och hoppas på att snön inte kommer än och sjunga lite och festa JUSTE det hade jag helt glömt bort. var ett tag sen om man säger så typ flera år. 

Kommentera inlägget här :