Fy på oss

ju oftare man jobbar åtta/niotimmarspass ju snabbare tar de slut. 
faktiskt så är det. 
 
det enda jag ogillar till stor del är att få min ynka halvtimmerast typ klockan ett när jag slutar nio. 
man ba...:( då måste jag jobba sju och en halv timme i sträck sen juuuuuu. 
 
som Olivia sa. det är så tråkigt att ha rast när man måste ha rast. nu slutar vi prata om det. 
 
jobbar imorn samt fredag till åtta på kvällen också eller va de er. så ska försöka stiga upp typ fett tidigt imorn så jag får några fritidstimmar utanför Max. 
 
måste bara fråga också, är det sorgligt om hela familjen sitter framför tvn med varsin Ipad/dator? för det är nämligen så det ser ut här hemma precis i detta nu. vi alla glor in i varsin elektronisk produkt samtidigt som tvn står och härjar för sig själv. 
 
JAG MENAR KUL. det är INTE så ett dagens familjeliv ska förespråkas! 
 
hej
 

Kommentera inlägget här :