Måndag

 
min morgon började bra eftersom jag vaknade hos Anton och han är utan tvekan som mysigast på morgonen. kaotiskt ruffsigt hår och varm som en björn och pratar lika otydligt som en bebis som inte ens kan prata. 
 
hemma kvart över åtta. kollade mitt schema dirr och såg att jag skulle visst öppna så det blev lite stressigt men jag skulle ju ha hunnit om min bil bara hade startat. fixade sig och blev endast tio min sen. 
 
hann ändå med alla sallader tomater och skit som skulle göras samt uppfyllning av pappersvaror och alla kylar blaaaAAAaa. kände mig nöjd när allt var fint och rent. stod i diskrummet och sjöng på låten tänd ett ljus och låt det brinna som jag har haft i huvudet i en typ vecka nu, när Jossan plötsligt utbrast att en buss var på ingång. 
 
alltså, det är någonting speciellt när det kommer en buss till Max. det ser liksom ut som att man blir attackerad av en myrstack och man känner sig väldigt hjälplös. jobbigt när detta sker på morgonen också när man bara är två eller tre stycken som JOBBAAAAAR. 
 
aja. det gick faktiskt bra. trots att ingen av dem kunde svenska. och ibland blir jag så stolt över mig själv att jag är så himla snabb och ba vet vad jag ska göra hela tiden och ba glömmer ingenting och jaa.
 
nu sitter jag och äter godis som belöning och tänkte "plugga" haha lite tillsammans med min pärm innan träna fotboll. fast det lutar mer åt att jag ska baka. 

Kommentarer :

#1: Josefine

Hej!
Råkade komma in på din blogg av en slump & jag såg din underbart fina balklänning som du hade! Vart kommer den ifrån?
Skulle gärna vilja ha en liknande till min bal i sommar!
Kram :)

skriven
#2: Lydia

Hej! Den kommer ifrån internetsidan dressilyme.com. Dock vet jag inte om den finns kvar och när jag fick hem min klänning var jag inte alls nöjd med den så jag och mamma sydde om den en hel del. Dels på längden och typ hela överdelen he. Fick sy in den en massa också. Bara så du vet! Men jag har tänkt sälja min. Hör gärna av dig om du är intresserad!:)

Jättetöntig mail jag vet: [email protected]

skriven

Kommentera inlägget här :