Idag på jobbet när en bil kom i driven:

jag: välkommen till Max det går bra att beställa 
kund: ja hej hej, jag skulle vilja ha en dagens med cola, sen undrar jag om ni har någon tidning man kan få?
jag: ja vi har en tidning! tror det är Expressen eller nåt sånt
 
när han hade kommit till luckan fått mat och dricka: 
 
kund: och så ville jag ju ha den där tidningen också
jag: jajuste! ett ögonblick 
 
hämtar:D 
 
jag: det var visst Corren vi hade! 
kund: VA? hur kom den in dit? 
jag: vem då?
kund: ekorren?! 
 
hahahaha gud vad kul om en ekorre hade smugglat sig in i restaurangen. nu var det ju dock ej så och den glada (puss på dig) kunden åkte iväg utan att få veta hur ekorren kom in. 
eftersom den aldrig gjorde det. 
 
för övrigt en till dag med myyyycket folk men asså, vi grejade det IGEN. jag gillar mina jobbmänniskor. fick stanna kvar en extra stund men nu är jag hemma och ska på kalas och äta tio olika kakor. 
 
im sorry but I dont have any photos to show you today:(

Kommentera inlägget här :