Äter jordgubbar

idag skulle jag gå ut och cykla.
min cykel är sönder på nåt sätt och jag vet att den bara funkar i typ en halvtimme varje gång sen måste man pumpa den. sucks really. till grejen - testade cykla utan händer, och jag kunde inte.
skit det måste jag verkligen lära om mig. 

såhär var det när jag var liten också och hade lärt mig simma en tidig sommar. året efter kunde jag plötsligt inte längre och fick återvända till simskolan.
men repetitionen är kunskapens moder.

snart måste jag gå till mitt hemliga longboardställe och åka med. en del människor som jag känner tror att jag åker bara för att försöka va cool, men jag tycker minsann att sånt där är KUL så ta och håll käften.

enda problemet som återstår är egentligen när jag ska svänga samt hålla farten i uppförsbackarna. när det e fixat lär ni skåda mig utanför Hemmakväll med coola grapparna i Mjölby.

Kommentera inlägget här :