Hej

jag kanske inte måste ha en jättefin studentoutfit. kan klippa av balklänningen efter hela det kalaset är slut. den är ju vit.
och ful och fåfäng.

nae detta suger faktiskt. känner mig så oklar på många områden. alla lärare vill ha en sista inlämning i ämnet innan skolslutet.
sen är det nationellt prov i matte c - jag kommer hamna i en depression den veckan det har jag redan förberett mig på. köpte nya persienner som jag ska täcka alla fönster i huset med. sen ska jag inte visa mig på fyra månader och när jag på den bestämda dagen går ut i naturen igen kommer jag återupptäcka livet. 
 
okej det som jag måste köpa inom en snar framtid är:

- studentklänning
- balskor
- balväska
- ett smycke eller två
- solbränna
- bh utan rygg
- DISCIPLIN

skulle för en gångs skull vilja känna mig redo inför ett prov. det har nog aldrig inträffat. att jag liksom har känt i bröstet att nu KAN jag det här!
eller jo i franska.

saker jag gjort idag är första genrepet om det ens var det med hårshowen, haft pollen som vanligt, blåst iväg, ätit för snabbt och funderat på om jag har några vänner.

Kommentera inlägget här :