Sådär kan man också se ut

hej! ligger och undrar om jag lider brist på nåt nödvändigt ämne för ända sedan träningen har jag känt sjuka extrema sug efter avokado och en stor jävla lax.
och spenat! GUWD VAD LÄNGESEN.  

på tal om träning. min fasters facebookuppdatering:

"12 km på 70 min - helt okej!"

EEEEEH AAA det var det la. kul att en dubbelt plus lite till gammal människa är mer fit än jag. 

just nu vill jag låna Mattemagnus hjärna för jag fattar inte när jag räknar. eller nä jag är typ i ett läge där jag nästan förstår samt skulle kunna göra ganska bra ifrån mig om jag bara fick en dag eller en månad tillgodo att fräscha upp mina svaga men ännu nog bestående kunskaper.

för det räcker inte att nästan förstå matte det är inte som att komma ihåg en glosa för en glosa är alltid samma på provet medan en uppgift i matte alltid är omformulerad. och sånt orkar jag inte leva med.  

Kommentera inlägget här :