Måndag







för två dagar sedan gick jag bara på vad känslan sa och inte huvudet och gjorde därför en dum sak. jag kasta mina månadslinser som ännu inte ens var 14 dagar gamla.
men jag såg ju inte ett skit och det kunde jag inte acceptera.

kvav dag ju. först svettades jag bokstavligt talat ihjäl på bussen klockan sju (??!!) på morgonen. dog även i skolan och på idrotten då vi spelade fotboll ute.

slutade runt elva då blev det pizza och sallad och kebab och dricka i en solig park med L och S. sen hem sen arbetsintervju som var askonstig. skitkort tre min typ och det kändes som om jag inte ens fick chansen att visa 10 procent av fantastiska mig. men men. MEN MEN! det var visst tusen andra som hade sökt också. kan ju hoppas i alla fall. 

sen kom ett ösregn i bilen hem och jag kom på att jag hade glömt min öppnade men olästa Solotidning i gräset där hemma. inte mycket kvar av den :( var det inte.

Kommentera inlägget här :