Hårshow 2012







































jag vet inte hur jag ska återge den här dagen.

orättvis version därför:

där åtta. fixa och trixa bar bland annat typ 30 astunga plattor och svettade sönder hela lokalen. klockan 10.00 dags för att fixa hår på Studio Hairart. jättekuuuuuuul!!!!! å vad duktiga alla ska va.  
först såg jag ut som en porslinsdocka och lockarna svajade som böljande tsunamivågor när jag rörde mig. 

köpte mat på Valentino snackade lite och efter det vet jag inte vart timmarna tog vägen för plötsligt var det bara fem minuter kvar innan allt skulle börja. dafuq nkv dvd. 

ca en timmes adrenalinkick i kroppen och DET VAR SÅ HIMLA KUL VARFÖR VAR DU INTE DÄÄÄÄÄÄÄÄÄR. 
nu tjuter jag. 

extra tack till:
Malin - för du tog initiativet att göra hela den här grejen
mina danskompisar - för vi ruled the world
Celina - för du tog kort

har inte druckit kaffe på två dagar och sova har jag inte inte direkt prioriterat heller såå AHA idag försov jag mig. men när jag kom hem hade min studentklänning kommit. 
älskar den nästan! äntligen.

Kommentera inlägget här :