Tisdag

var i skolan fast man inte behövde. väntade TRE TIMMAR på att Anton skulle sluta jag utser mig själv som den snällaste varelsen gud skapat. dock bjöd han mig på minigolf sen så det gick väl nästan jämnt ut och jag förlorade stenhårt.

när jag åkte hem vek sig ena linsen i ögat! ni som förbrukar linser kanske vet vilken extrem smärta som utstrålas när det inträffar. man kan inte typ tänka eller göra nåt annat än att panikblinka eller om möjligt lägga sig i fosterställning och vänta tills allt blir bra igen. 
 
och detta hände alltså mitt i Mjölby city vilket betydde att jag höll på att krocka och dö men inte bryr sig väl någon om det. en hjärtattack senare var jag hemma och åkte på domarutbildning.
lärde mig... ingenting.

sen gick jag ut i trädgården! och där kom jag på att jag har en blogg som jag aldrig uppdaterar.

 

Kommentera inlägget här :