Ska säkert bara ha mens

idag gled nån knäpp endagssjukdom in i mig. först vaknade jag i Mjölby och allt var Frid Och Fröjd men när Magnus började faktorisera på hela tavlan i klassrummet mådde
jag
AS
illa?

jag har inte känt att jag vill spy på länge och jag hade nästan glömt hur hemskt det är. gick till Mona och ba asså du jag kan nog inte hålla i min idrottslektion idag...
skulle nämligen ha danslektion. lära idrott B gruppen en individuell koreografi.
skapad av alldeles mig själv!

men jag ville ju kräkas upp mina inälvor.

Mona: det finns tyvärr inget annars tillfälle. gör så gott du kan.

vet att 80 procent av alla lärare lider brist på mänskligt medlidande men där gick FAKTISKT gränsen. kunde ju knappt stå. kunde ju inte säga emot heller.
kände mig blek och kall men genomled la skäjten tillsammans med Felicia efter det fick jag skjuts till Lundby där min bil stod sen åkte jag hem. 

spydde inte, men sov i några timmar. när jag vaknade var jag hungrig och tvingade pappa köpa pizza och som tack för det fick han min sallad från Hemköp som hade legat och mojsat sig lite i baksätet hela dagen.

nu mår jag ok.

Kommentera inlägget här :