Ser ni inte vad lycklig jag är





gillar sista bilden :)

okej HEJ!? någon där ens.

ligger i stor omfattning efter i datavärlden kan jag lova. ska därför ligga awake halva natten och läsa ifatt bloggar.

var i Linköping med en kusin och en bror förut. idag var det alltså hm nu ska vi se femte gången jag åkte in till dit för att försöka hitta skor till studenten.
mission failed igen tyvärr.

känns knasigt att jag har en bil som är alldeles min bara. det dära "pappa ska du ha bilen imorn?" existerar liksom inte längre. jag kan åka när hur var jag vill :S:S:S:S sååååååå great.

vet inte exakt hur nästa vecka blir gällande bloggskrivninG men kan varna om att det lär inte bli mycket. för jag tänker nämligen njuta till max (inte där jag ska jobba) av min enda studentvecka i livet.

Kommentera inlägget här :