Kanske skulle börja stretcha

pappa spelade in en låt med två tjejer plus deras mamma här idag. när pappa såg dem komma genom fönstret sa han "du kanske känner de där Lydia. de ser ut att va i din ålder"

34 år var den ena. JAHA. men jag tänker inte bli sur för det. om jag ser så gammal och mogen ut kanske jag får jobbet på Max.

idag har jag sovit och spelat match. gjorde världens snyggaste inläggvolleykryssetmål. det är sant :D
haha Vincent precis nu: 

V: hörde att du gjorde mål på matchen
L: vem sa det
V: Adam
L: aa
V: det var snyggt också sa han
L: aa
V: ofta

sen gick han. kärlek på vår relation<3 enda vi sagt varandra idag.

aja. när jag cyklade hem på Turboklas kände jag av pollenallergin extreeeeeeemt kan jag tala om. det är som att det typ åker omkring massa osynliga attackerande pollenmoln i världen. eller det kanske precis är vad det gör. SUGER i alla fall. är jävla trött på att klia mig i ögonen. nu ska jag äta 2,29 kronor i kg godis från Östenssons. hejhej! hejdå!

ni får ingen bild.

Kommentera inlägget här :