Kan det bli bättre

först gick jag på en bal som jag fortfarande tjuter av lycka över då och då. spelade match i 25 grader och sol dog stenhårt men det gjorde ingenting för vi vann så snyggt.

fick reda på att jag klarade matte c och åkte hem som Världens Lyckligaste Tjej eller det trodde jag. bestämde mig faktiskt för att ta tag i den ganska stora geografiuppsatsen och inser nu att jag har nog aldrig skrivit en inlämning på 30 min men allt har en första gång och nu är den dålig men färdig.

VILKET betyder att jag bara har en endaste sak kvar att göra innan jag är klar.

aha. sen spelade jag fotboll again med bästa laget. på cykeln hem ringde min telefon.
fick jobb på Max?! 

DÅ blev jag Världens Lyckligaste Tjej for real för plötsligt blev mitt liv så mycket lättare.

mer: 

ledig imorn och på onsdag typ 
fredag mösspåtagning 
studentvecka
TA STUDENTEN 
Summerburst 
en amazing boyfriend

tror aldrig jag har mått så bra som jag gör nu

Kommentarer :

#1: jenny bengtsson

Grattis!!!!!!!! så glad för din skull! jag lyckades också ta mig igenom geografin idag, puh

skriven
#2: Jenny Pettersson

GRATTIS till jobbet!!!!!!!!!!!! Och allt annat :DDD

skriven
#3: Lydia

TACK FINASTE KOMPISAR

skriven
#4: lisaa

du är är jäkla värt allt! Glöm aldrig att du är grym!

skriven
#5: ems

JAG BLIR SÅ GLAD för din skull, du är sååååååå värd det kära vän!!

skriven

Kommentera inlägget här :