Älskar alla färger





efter världens hetaste dag typ har min kroppstemperatur återgått till sitt normala läge. kände mig så himla fri när jag cyklade hem från träningen.
haha aa ville bara säga det...

måste egentligen plugga fett mycket, men istället tänkte jag lyssna på musik och titta på solen när den går ner. sitter nämligen i trädgården helt alone med filt te naturgodis och såna tjejiga grejer. TRIVS HÄR. fast jag saknar Anton.

AMEN JAG ÄR JU LEDIG IMORN, och det fick mig att tänka på en hemsk händelse i skolan idag. Klein som tror att han är vår mentor fast han egentligen inte är det har pratat om att bjuda vår klass på dyra tårtor i typ tre veckor. för att vara snäll och önska oss ett bra liv antar jag. det är bara det att varje gång han har föreslagit en tid har eh ingen kunnat och det har därför aldrig blivit av.

när jag skulle åka hem förut kom Klein bärandes på två tårtkartonger och såg sorgsen ut.

"jag träffade Sofie nyss. hon sa att jag inte kunde bjuda er på fika imorn heller för att ni är lediga... nu måste jag nog slänga de här tårtorna"

ASSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ just då kändes det som om han ba KASTADE hela universums skuldkänslor över min svettiga kropp.
:(
:(
:( 

varför fick jag ta den smällen.

bara för det måste jag visa den här tanten jag såg som gick med vinterjacka och mössa på världens varmaste dag wtf:




Kommentarer :

#1: Halle

Men Lydia!!! Vad har du för tröja på dej, nu måste du skrubbas ordentligt så du blir ren.

skriven
#2: Lydia

hahaha fick låna den hade glömt kläder chillaaaaaaaa

skriven

Kommentera inlägget här :