Tisdag






bevis igen att jag är döv nummer 1:

Felicia: vad är det här för något? (pekar på något konstigt i salladsdisken)

jag svarar inteeeee

jag: men vad är det här för något! (pekar på samma sak)

nummer 2:  

Julia: asså aj min rygg! det måste göra ont eftersom jag dansade igår
jag: jag har också mens

nummer 3:

Tabita ska beställa lite saker från New Body av mig. sa åt henne att hon kunde ta hem påsen med katalogerna och det och sen lämna tillbaks allt imorn.

Tabita: jag går alltid och bär på stora påsar!
jag: det där är ingen skräppåse

nummer 4:

på träningen igår.

Emma: asså jag trodde det var varmt ute idag. tänkte ju träna utan något underställ.
jag: jaaa visst är det jag tänkte köra utan underställ men det var ju tur att jag tog det

ASSÅ

aja jag måste verkligen börja plugga nu.

Kommentera inlägget här :