Hahahahahahaha

idag när jag var och handlade på Willys efter min synundersökning (yay ska finally få linzer) hittade jag inte hjortronsylten som jag skulle ha så gick fram och frågade en ung tant (finns väl såna?) som jobbar där och frågade "ursäkta, vet du vart sylten och det där står?"

då kollade hon jättelustigt på mig verkligen? fattade noll varför chockmode för en simpel fråga liksom. sen sa hon "jaa det vet jag, kom med här!"

när vi hade gått en bit (stor affär) vände hon sig om och ba:

unga tanten: sa du verkligen sylta?
jag: nej SYLT sa jag hehe
unga tanten: jag tänkte väl det!!!! för du såg VERKLIGEN inte ut som en tjej som springer omkring och handlar sylta om dagarna!

och då! började jag asgarva rakt ut så hela Willys började glooooooooooo! hon var så himla sköööööööööööön. småpratade lite sen. vill bli hennes vän.

nu ere helg!

Kommentera inlägget här :