Lite Summerburst

det var tungt att stiga upp klockan sju. första jag gjorde var att ta febern vilket man inte ska göra egentligen för man känner sig ännu sämre när man får se att man är sjuk.
38,6
helt ok.

hade inte hälsa att klä upp mig och hoppade i adidasbyxorna. skjutsen kom, hämtade tjejerna, åkte motorväg. stannade och fick frukost på nåt plantagecafé.

framme i Stockholm handlade chips och dricka. sen checkade vi in på hotellet som var inrett i ett franskt stuk typ. gillade!

sminka sig lite och sen ut och eta på Fridays. allt jag förtärde närmade sig 400 kronor #harinteallsångest...
förbannat gott potatismos. träffade KlassKreese och hans onyktra gäng också. 

mätta och inte törstiga småsprang vi tillbaka till hotellet där vi hade en lite för snabb förfest. man kan ju inte missa alla som spelar när man har betalat en tusenlapp. sen dansade vi till tolv. hem och sova i den lenaste sängen jag känt. kväll 1 slut.








två sista bilderna var de enda jag tog dag 2 och ni ska veta att både maten och fikat var fet besvikelse. jämför tacogrejen med för svag ketchup med lite ost och cheesecaken med en gelépudding som smakar blåbärstvål utan socker. skitsamma för kvällen var GGGGGrrrrYYYYYYYYmmmmmmm! om man bortser från de få panikångestattackerna jag fick av allt folk som kladdades in i mig. 

söndagen bestod sedan av värk i fötterna chips hosta slem åka bil åka bil åka bil duscha duscha duscha va med Anton<333333  

Kommentera inlägget här :