Torsdag

sol hela dagen. jag har stått och badat i pommes.
 
det gör ingenting. solbränna är inte ens bestående. pengar är det. om man sparar dem fint.
 
jag är verkligen ingen sparsam människa. eller JOO när jag var ett barn!! då stoppade jag minsann undan veckopengen alltid. minns att jag typ hade kanske 5000 i kontanter i min plånbok en period? asså hur länge sparade jag då egentligen. fick liksom inte studiebidrag varje månad utan kanske 200.
 
nej det sög att jobba idag. och dum i huvudet är jag för jag tackade ja till ett pass i morgon också. jag känner att den här bloggen snart blir överfylld av ointressanta Max-inlägg.
 
FÖRLÅTMIG<3 men det är ju det enda jag gör. nu ber jag till alla högre makter att det är absolut molnigt i morgon. får ångest när alla solar.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

<333333

skriven

Kommentera inlägget här :