Lördag

inatt var jag väldigt konstig om jag får be. fick sms av Adam nånstans runt 01 tror jag? a måste varit så ska kolla mobilen sen men i vilket fall, så skrev han något typ i stil med kommer du förbi oss i morgon eller?
 
fick för mig att ringa upp honom. när man är utslagen och overkligt trött kan man göra saker man kanske skulle göra om man vore onykter. tryckte på fel Adam.
 
A: hallå? (trött röst)
L: hej det är jag, ni skulle ju inte vara hos Sebbe i morgon?
A: va? vem är du? vem är Sebbe?
 
och sen påbörjades ett märkligt samtal då jag trodde jag talade med min kusin fast det egentligen var nån jag träffade på Klinta för typ eeeeheeeee ao kan det va tre år sedan? 
 
men allt redde ut sig.
 
jobba idag igen. och imorn. och på söndag. kommer dö. det var helt hysteriskt mycket folk igår, och som ny individ i kassan kan det bli lite småfel samt extra väntetid någon gång. vilket ingen kund accepterar. 
ibland undrar man vad det är för fel på människor.
 
 
 

Kommentera inlägget här :