Onsdag

 
idag är jag tacksam shoppingsugen har fotbollsångest - SAKNAR är inspirerad trött men pigg normalt glad och så sjuuuuuUUUuUuUUUuuhukt less på att det ALDRIG, ÄR, SOL när man är ledig.
 
finns det människor som det är tvärtom för? asså när de är lediga är det jämt sol?
 
ska gå ut och gå idag. jag vet det.
 
obehaglig natt också. drömde att jag och T-bag i Prison Break snodde 20 000 kronor på en ascool fest och senare kom massa poliser och agenter och jagade oss med pistoler och skit kommer ihåg en speciell gång jag var ensam i ett bibliotek typ och satt gömd under ett bord. då kom en stor biffig stark svart polis in och försökte hitta mig och jag var sådär äckligt rädd som man kan va när man drömmer.
sen helt plötsligt var jag med Emma i hennes stuga och skulle bada...
 
skulle vilja att det gick att hoppa från en situation till en annan sådär snabbt i verkligheten också. haha så om nåt var skitjobbigt typ ett löptest eller om man bråkar med nån man inte vill bråka med är det bara att blinka sen är man vid en stuga och badar.
 
 
nu fick jag lust att spela tvspel.

Kommentera inlägget här :