Fint

 
igår jobbade jag. åkte sedan hem och halvvägs till Skänninge kom jag på att jag inte hade tankat som jag egentligen skulle gjort innan jag åkte till Mjölby eftersom bensinlampan lös redan då. så aa det var en väldigt stor kris. bilen typ hackade när jag svängde in på bensinmacken. är chockad över att den inte stannade och omg vad skönt det var att hälla i bränsle i luckan. kändes som att jag gav min döda bil ett liv igen.
nae jag hatar att tanka. det är så himla dyrt.
 
sen hade jag myskväll med Anton. bara var. samt diskuterade drygt en timma vad vi skulle äta. först kunde vi inte bestämma ifall vi skulle köpa eller laga mat och när vi hade beslutat oss för att laga mat kom vi aldrig fram till vad vi skulle laga och när vi hade gjort det hade klockan blivit asmycket och då ville vi nästan ändra oss och köpa mat istället men det gjorde vi inte.

Kommentera inlägget här :