Aja

jätteskön dag tycker jag. förutom en kund...
 
måste skriva om det haha tar ju ut mina aggressioner på er.
 
kassasystemet hade typ hackat upp sig. det gör det ibland. så när man betalade stod det vänligen vänta i ganska lång tid typ, tills köpet därefter avbröts. när sånt händer finns ingenting annat man kan göra än att vänta tills kassorna börjar fungera igen.
 
och asså, den här kunden jag kallar han för "K", blev fett furious! stod och suckade varenda gång jag gick förbi himlade med ögonen såg på mig som om jag vore en varelse som inte borde få finnas på denna jord kollade klockan samt svor då och då. hade sådan stark lust att ba typ blänga han i ögonen och halvskrika AA men okej vad hade DU gjort om du var relativt ny på ett jobb och en kassa hakar upp sig och du är inte chef så du varken kan eller får göra något annat än att vänta tills systemet fungerar igen. och mitt emot dig har du världens suraste människa som har ett ansiktsuttryck som säger typ "mitt liv kommer bli förstört för jag får vänta på min mat i tio minuter när jag egentligen skulle fått vänta i tre".
 
sen när han slutligen fick sin mat sa han ba "är det här verkligen min mat nu då? du har väl inte blandat ihop den eller?" man ba NÄÄE det SER DU VÄL ATT JAG INTE HAR AAAAAARGHHHHH.
 
meeeeen förutom den här händelsen har allt varit super den här dagen. åt det här nyss:
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :