11.44

 
en macka.
 
jag tror ni vet vad mördarsniglar är. svartbruna typ döäckliga kräk. tänker inte ens kalla dem insekter.
 
de tar över vår trädgård!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! när det var lite soligt i torsdags och jag skulle lägga mig och chilla ute efter jObBeT trampade jag på en, och såg tre andra.
 
de kommer nog utvecklas till riktiga vampyrer snart, eftersom det enda sättet att förinta dem är att sticka sönder dem i bitar och sedan bränna kroppsdelarna.
 
usch:(
 
mamma kom in nyss och ba, de ligger gömda längs ALLA buskar i HELA trädgården. vi måste hjälpas åt att döda dem för annars kommer de föröka sig och äta upp alla växter.
 
neeeeeeeeeeeeeeeeee skulle reeeally vilja veta vad de gör för nytta i världen egentligen faktiskt.
 
idag annars börjar jag jobba 18 och självklart suger vädret.

Kommentera inlägget här :